
I venninnegjengen på 7 er det bare de samme 3 som drar lasset når det kommer til å invitere til ting, fikse mat, organisere det sosiale osv. Og spesielt en av venninnene bidrar aldri, kommer alltid for sent, betaler ikke og er i tillegg ganske krevende når hun først er tilstede. "Oslo Stine" spør:…

