
Samboeren og jeg har så totalt ulik måte å uttrykke kjærlighet på at jeg blir så usikker! Er det alltid riktig å konfrontere alle når man synes ting er vanskelig i en relasjon? Skal jeg bli eller gå fra forholdet jeg er i?See omnystudio.com/listener for privacy information.Hvis du vil gjøre et…

