
I vennegjengen er det én som ikke har lappen. De bor på bygda, og det er snakk om endel kjøring til og fra ting og tang med gjengen. Er det innafor å be vedkommende å bidra økonomisk? Og finnes det en ålreit måte å gjøre det på?Hvis du vil gjøre et annonsesamarbeid med oss,? Ta gjerne kontakt med…

