
Onkelen til "Dorita" er en kjempefin fyr "som både jeg og mange andre er utrolig glade i. Han er evig ungkar, har fryktelig lav selvfølelse, dårlig selvtillit, snakker seg selv ned stadig vekk, og tror han ikke er verdt noe." Han kaller seg selv "Nullet". Dette er vondt å være vitne til, og…

