
Kjersti har en kjip nyhet i dag... For "Stine" er det kommunikasjonen med søsteren som er vanskelig. Hun er utfordrende å kommunisere med, og "Stine" liker ikke måten hun behandler barna sine. Hva kan hun gjøre? Og hva med tantebarna? Hvis du vil gjøre et annonsesamarbeid med oss,? Ta gjerne…

