
Vi slår Haugesund 1-0 på Lerkendal. Vi tror det skulle vært mere men vi vet jo ikke det vi, for vi er jo bare supportere. Ikke jobber vi i NFF, eller i Bodø og da er ikke fotball lagt til rette for oss.Mye snakk om festbremsen VAR, og mange følte de hadde tapt kampen, selv om vi vant.Vi beklager…






