
Vi taper 1-0 i årets første hjemmekamp.Amin Chakha kan vise seg å være en fantastisk signering og vi kjører på med egen børs.Sjekk ut Rotsekk.com =)To stk vinnerer trukket av to sessongkort hver, gratulerer =)Tommy kjefter på Kent etter ikke å ha tatt med mikrofonstativet hannes og brekt et annet.…






