
Geir har feira valentinsdagen på en reketråler med nye kluter og spenol. Tommy prøver så godt han kan å snakke om RBK. Kent har fiksa øyebryna og barbert seg under armene. Øyvind sitter lamslått igjen og mister troa på Kent. Åsså er vi så vidt innom ukas 11-er som utelukkende er bestående av aktive…






