
Vi nærmer oss sakte, men sikkert jul. Julestemningen er kanskje ikke det mest sentrale i vår podkast, men gud så hyggelig vi har det. Mads tar et alvorsord med produsenten, og Jon Martin argumenterer for øvre aldersgrense på energidrikke. Follestad er i skikkelig trøbbel, og Helene pusser opp - til…







