
Altså, det er ikke nok at Maja fra A-laget åpner episoden med et musikalsk innslag. Det er ikke nok at vi kommer med store nyheter i denne episoden. Men Ida Fladen, dronningen selv, er tilbake! Vi får høre om hvordan hennes år har vært, og vi annonserer at vi i 2026, kommer ut med en tredje episode…







