
Denne uken arrangerte vi et fagseminar om og overvekt og fedme for fastleger og helsepersonell. Målet var å dele konkrete verktøy for å hjelpe flere pasienter. Kort oppsummert kan vi slå fast at fremtiden ser lys ut – selv om det ikke finnes én løsning som passer for alle. Nå har vi åpnet dørene…




