

Dersom man er ung og nyutdannet, og nysgjerrig på en karriere innen allmennmedisin – hvordan skal man gå frem for å få tak i pasientlister og stable en praksis på beina? Er det best å være selvstendig næringsdrivende, ta vikariater eller jobbe for fastlønn? Og hvordan står det egentlig til med den…