
Hvordan går det med de som ble rammet av 25. juni-terroren?
Fra Stetoskopet – Tidsskriftets podkast
Publisert 26.6.2025

Fra Stetoskopet – Tidsskriftets podkast
Publisert 26.6.2025
Over halvparten av de rammede etter terrorangrepet 25. juni 2022 melder om at helsehjelpen de har fått i ettertid av angrepet har vært for dårlig. Det kommer fram i en ny studie gjennomført av NKVTS på oppdrag fra Justis- og beredskapsdepartementet. Studien avdekker…