

Når leger blir syke, oppfører de seg ikke alltid som andre. De søker i liten grad hjelp, driver utstrakt selvbehandling og fortsetter å gå på jobb. Dette kommer frem i en nylig publisert artikkel i Tidsskriftet, hvor en av forfatterne er dagens gjest. Hogne Sandvik er spesialist i allmennmedisin og…