

Denne episoden ble først publisert 22.12.22. Har du noen gang lurt på hvordan det er å jobbe som overvintrende lege isolert i Antarktis et helt år? Da bør du høre på ukens episode av Stetoskopet. Vi har nemlig snakket med Sebastian Orskaug, som nettopp returnerte fra jobben som lege ved Troll…