
Næringsminister Jan Christian Vestre har lagt frem regjeringens eierskapsmelding. Staten har direkte eierskap, forvaltet gjennom departementene, i 70 selskaper. Hvordan påvirker dette norsk næringsliv og hvilke fordeler har selskaper som er eid av Norge AS? Vi har tatt diskusjonen med Monica…





