
I ukens episode snakker Per og Petter om et av yndlingstemaene sine, nemlig konkurser. Hvorfor er det så skambelagt å bli slått konkurs? Hvorfor har ikke Norge samme konkurslovgivning som USA? Og kommer vi til å se flere selskaper gå på tryne i året som kommer? Vi tar diskusjonen sammen med partner…





