
Vi har dem, alle sammen - uvaner! Men hvorfor har vi de, når vi vet de ikke er bra for oss, og hva kan vi gjøre for å endre de? Hvor går skillet mellom uvaner og guilty pleasures, og hvorfor er det sånn at vi ikke alltid vil kvitte oss med uvanene? Vi diskuterer dette, samt henter frem motivasjon…






