
I ukas episode tar vi en gjennomgang av året som har gått, blant annet med utgangspunkt i å fullføre setningene under. Kanskje noe å gjøre selv, med familie eller vennegjengen? Håper dere liker episoden, god jul og godt nyttår! Vi er tilbake mandag 2. januar. Stor klem! Jeg er på mitt beste når:…






