
For desember og advent er lik ekstra kos for de fleste av oss. Det er akkurat sånn det bør være! Samtidig vet vi at det er flere som kan kjenne på julekos med et snev av bismak, som potensielt ødelegger i mindre eller større grad for det som egentlig skal være en veldig fin og.. kosete tid. Vi tar…






