
Mange tenker at forbrenningen skrus ned i takt med at alderen går opp, kanskje er det spesielt fristende å tenke dette når man kommer i småbarnsfasen, livet blir annerledes, tid og krefter strekker ikke til.. og alderen er der som en valid excuse og forklaring på hvorfor man ikke innehar den samme,…






