
I ukas Nørdehjørnet er Pia inne fra kostholdsverdenen og tar for seg temaet kunstig søtning. Hvor "redd" trenger du å være for nettopp dette.. kan du nyte Pepsi Max´en din med god samvittighet? Og på hvilken måte kan det hjelpe deg til å optimalisere kroppssammensetning? Og du - velkommen til ukas…






