
Uno-banden tar et lite avbrekk fra ferien etter 2-0-seieren mot Rangers. Spesielt nysigneringen Yoro og yndlingen Amad markerte seg med positivt fortegn i Skottland. Vi snakker om at klubben ikke er til å kjenne igjen på overgangsmarkedet, og hva som skjer med McTominay og alle vingene.…


