
Ett poeng og 3-3 i Portugal er vel og bra - isolert sett. Men United ledet 2-0 og unngikk tap med et nødskrik. Så hva er følelsen? Og hva tenker vi om fortsettelsen? Var dette bra nok for Erik ten Hag? Vi diskuterer blant annet byttet av Marcus Rashford, det grusomme forsvarsspillet, de…


