
Fredrik og Eivind kjører en sårt tiltrengt debrief etter 0-2-tapet for Wolverhampton som tvinger oss til å snakke om nedrykkskamp. Hvorfor ødelegger de sånn for seg selv? Hvorfor fikk aldri Amorim en bounce? Og hva nå, mot Newcastle uten både Fernandes og Ugarte?Med: Fredrik N. Filtvedt og Eivind…


