
Tenk at det var på Anfield vi skulle få servert det vi har savnet aller mest med Manchester United. Med æren i behold og et velfortjent poeng i banken er det god stemning i Uno-studio. Vi forklarer hvorfor Rúben Amorim fortsatt var nedstemt etter 2-2 mot Liverpool, går igjennom den elleville…


