
Nytt nederlag, denne gangen mot Tottenham. Det tas et aldri så lite oppgjør med kritikerne som mener at Uno har fredet Rúben Amorim. Vi snakker om skademarerittet som igjen er over oss, og om Chido Obi og de andre akademispillerne burde fått en skikkelig sjanse i London. Bjarte rapporterer fra…


