
Hustaktiker Øyvind Eide er i studio for å dele sine tanker om Rúben Amorims fire første måneder. Er Amorim for sta med sin 3-4-2-1-formasjon, eller er spillergruppa for dårlig? Kan pre-season utgjøre underverker, og hvor må pengene brukes i sommer?I studio: Øyvind Eide og Eivind HolthSlik skaffer…


