
Vi er i Champions League! Eivind holder takketale, Fredrik beklager, og Jon Martin leverer en rant det vil snakkes lenge om. Vi koser oss med den artige 4-1-seieren mot Chelsea, og diskuterer Klassemiro, Bruno-tunnelen, og skaden på Antony. Mot slutten koker det nesten over i studio når Neymar og…


