
Vi kjører et slags oppsamlingsheat etter påsken. Følelsene etter Lyon-kampen sitter fortsatt i kroppen, mens det ble langt roligere mot Wolverhampton. Det snakkes om Amass og Fredricson, den evige måltørken til Højlund, og ryktene om at Matheus Cunha skal inn i sommer. Solskjær trøbler i Tyrkia, og…


