
Vi møtes for å diskutere Chelsea-kampen, men ender ikke overraskende med å snakke om alle andre ting. Fredrik deler info om spissjakten, og vi svarer på om vi har mest lyst på Delap, Osimhen eller Gyökeres. Og var det riktig av Amorim å stille med finalelaget på Stamford Bridge? Kvinnelaget tapte…


