
Det føltes som at United tapte to poeng på City Ground med 2-2 mot Nottingham Forest. Vi deler våre betraktninger og bekymringer, samtidig som det understrekes igjen og igjen at det på ingen måte er snakk om krise i Manchester United igjen. Det snakkes om Amad-raketten, prislappen på Elliot…


