
We're back! Er vi ikke det? Det er i alle fall topp stemning i Uno-studio denne mandagen! Vi snakker om maktdemonstrasjonen mot City, Carrick vs. Guardiola, og alle heltene fra 2-0-seieren. Fredrik forteller hvordan det var å være på East Stand, og Øyvind Eide kommer med sin analyse av hva Carrick…


