
Uno-troikaen er tilbake i studio! United tapte sin siste kamp på amerikansk jord mot Borussia Dortmund, og fikk kjenne vreden til Ten Hags hårføner før hjemreise. Vi snakker om Højlund, Mount og Onana, spillerne som er lagt ut for salg, og hva vi lærte av USA-turneen. Det kastes en tentativ terning…


