
Au, au, au... Finnes det noe verre enn overtidstap? Uno inviterer til gruppeterapi når 1-3-tapet mot Arsenal står på agendaen. Var dette et skritt i riktig retning, til tross for nederlaget? Hvordan havnet vi i en situasjon der Jonny Evans og Harry Maguire utgjør midtforsvaret? Og hva ville…


