
Caspar samtaler med Christine Falck-Pedersen. Når vi opplever livet som vondt og vanskelig, leter vi etter noen å legge skylda på. Da er det jo bare to muligheter: enten er det de andre som gjør eller har gjort noe som er på trynet, eller så er det oss selv. Uansett er jo ikke en slik "innsikt" til…

