
Nesten samtlige av de store aksjesektorene har gitt negativ avkastning hittil i år, men energisektoren er kraftig opp, og er dermed et hederlig unntak. Hvor sterkt står de store norske olje- og gasselskapene? Og er det fortsatt oppside i oljeaksjene på børsen nå som vi går inn i den virkelig lyse…





