
Etter en sterk oppgang i flere måneder har september startet med en liten bråbrems for flere av de store tech-aksjene i USA. Enkelte hevder at S&P500 er i «neseblod-territorium». Javel.. Er det så farlig da? Eller er det bare en forsmak på den fryktede høstkorreksjonen?Vi har selvfølgelig ikke…





