
Eurosonen er rammet av rekordhøy prisvekst, mens aktiviteten er fallende. I USA er det fortsatt godt driv i økonomien, og nettopp derfor blir det også vanskelig å få inflasjonen ned mot Feds 2%-mål. Hvordan blir avveiningen mellom vekst og inflasjon i rentesettingen fremover? Hvordan påvirker dette…





