
Tyske aksjer har dundret videre oppover, mens norske og amerikanske aksjer henger igjen i «startgropen». Hvorfor og hvordan påvirker Trumps potensielle fredsforhandlinger norske aksjer som Kongsberg Gruppen og Yara? Og er Oslo Børs egentlig en god måte å diversifisere seg på?Dette ser Paul Harper…





