
En av 10 selskaper på børs i USA tjener ikke penger. Før sentralbankene begynte sine eksperimenter var andelen stabil på rundt 3 prosent. I hovedsak skyldes endringen at en større andel av selskaper innen IT, kommunikasjonstjenester og helse ikke tjener penger. Er det en ny boble eller «den nye…





