
I aksjemarkedet er det en tendens som har blitt mer og mer tydelig: Hver gang markedet viser tegn til uroligheter, står investorer klare for å kjøpe. Satt på spissen kan man si at markedet nesten ikke rekker å korrigere, før nye topper er satt.Hvorfor er det sånn og hva skjer når «alle» skal kjøpe…





