
Koronasituasjonen strammer seg til i store deler av Europa igjen. Her hjemme er det ikke like ille enda, men det går foreløpig ikke i riktig retning. Er de norske bankene forberedt på en ny runde med restriksjoner og nedstengninger? Og hvordan vil det påvirke faktorer som lånetap, utlånsvekst,…





