
Når aksjemarkedet er i en lengre periode med nedgang, men stiger kraftig i korte perioder, kaller vi det gjerne for et bear market rally. Er vi midt i et bear market rally nå? Og hvordan kan man i så fall investere for å utnytte det best mulig. Dette diskuterer Paul Harper og Marius Brun Haugen i…





