
Inflasjonsbekymringene har murret i finansmarkedene en god stund, men nå har investorene virkelig begynt å føle hvordan det er når prisveksten kommer inn høyere enn ventet. Kan inflasjonen være i ferd med å løpe løpsk? Og hvorfor er aksjeinvestorene tilsynelatende mer bekymret enn renteinvestorene?…





