
Det norske aksjemarkedet durte opp nesten tre prosent i mai og starten på juni har vært bra. Er det mer oppsidepotensiale for «gjenåpningsaksjer» som reiseliv og (til en viss grad) sjømat? Og hva med «popkornaksjen» AMC som privatinvestorene kaster seg over? Dette er blant temaene Marius Brun…





