
I finansmarkedet er det et ordtak som sier «Don't fight the fed». Det henviser til at man ikke skal vedde mot retningen i pengepolitikken. Er aksjemarkedet i ferd med å forsøke seg på det motsatte? Dette diskuterer Marius Brun Haugen med aksjestrateg Paul Harper i dagens episode. De er også innom…





