
Lando Norris var helt overlegen i Singapore, men Max Verstappen tok andreplassen. Kan Norris fortsatt vinne VM i år? Og var det ufint spill av RB å sørge for at Daniel Ricciardo tok poenget for raskeste runde fra Norris? Og var dette Ricciardos siste løp i Formel 1, og vil han møte Atle på Bathurst…






