
Vi ser tilbake på Japan Grand Prix og frem mot Bahrain. Hvor kjedelig var egentelig løpet, og burde McLaren ha vunnet, og er Japan det nye Monaco? Atle benytter eksterne kilder for ukens rant - og Henning skal kjøre gokart i Nederland. Alt dette og mye mer i ukens episode. Episoden kan…






