
Red Bull dominerte i Saudi Arabia, men nok en gang viste Fernando Alonso og Aston Martin at de er det nest raskeste teamet. Hva skjedde egentlig med dommerkaoset etter løpet og er det helt krise hos Ferrari og Mercedes? Vi gleder oss også over løpstempoet til Dennis Hauger og tar et tilbakeblikk…






